måndag 11 maj 2009

Ingen rubrik

För 5 år sedan:
Var jag 15 och hade precis upptäckt vad man kunde göra i sängen mer än att sova..

För 3 år sedan:
Levde jag samboliv och gick barn och fritid.

För 1 år sedan:
Bästa sommaren på vääääldigt länge, livet lekte och jag var fri och gjorde som jag ville :) Hultsfred, peace and love och många, många minnen.

För 3 månader sen:
Festade jag varje helg och trodde jag blivit sårad av en kille som jag trodde betydde mer för mig än vad han gjorde.

Igår:
Bakade jag chokladbollar och saknaden av B finns fortfarande kvar!

Imorgon:
Har jag (äntligen) inga möten på morgon så kanske, kanske att jag får sova tills jag vaknar

Om 1 år:
Bor jag med min skrutt och förhoppningsvis har det mesta löst sig och jag är lyckligare än jag är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar