onsdag 13 maj 2009

Skulle ge dig hela himlen

Idag hade jag möte kl 9, jag var inte pigg ! Men det gick bra och jag hoppas jag kommer trivas :) Vore ju synd annars eftersom jag kommer jobba heltid hela sommaren. Fina pengar blir det iaf !!

Idag svarade jag på ditt brev oxå... Jag vet inte om det är bra eller dåligt, visste inte heller vad jag skulle skriva så det blev ett kort brev. Gick sen på en promenad och postade det. Jag är ju så förvirrad och det är blandade känslor, en del av mig vill inte skriva alls medans den andra delen vill skriva alla ord i världen till min älskade. Och jag vill inte att du ska veta att jag kommer klara mig bra själv samtidigt som att livet är kort och jag vill att du ska veta att min kärlek fortfarande finns kvar för dig även efter allt som hänt, tänk om det händer något innan du får veta.. Fan vilken ångest jag fick nu !! Nästa brev (om du nu svarar mig) ska jag försöka skriva nånting, iaf att jag älskar dig.. För det gör jag, mer än jag någonsin älskat någon !! Din jävla idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar