torsdag 21 maj 2009

I don't know why I want you so 'cause I don't need the heartbreak

Igår åt vi lövbiff och potatisgratäng, m drack vin så hon var ju på g ;p Vi tog cyklarna till P, hämtade upp henne och m skjutsade mig på pakethållaren till cozmoz där P's cykel var. Jävlar vad rädd jag var! :D En full som skjutsar en gravid haha. Drog vidare till gylle där vi hamnade på grill fest :) Trevligt och roligt att den största skvallerkärring verkligen inte vågar säga ett skit in my face ha ha ha. Så nu fick jag mer lust att skriva blogg, och självklart måste du louise ha något att läsa :)

M blev bra jävla full så hon hoppade studsmatta med småpojkarna och sen blev det badtunna, men jag, P, T och J spelade biljard istället och jovisst det gick väl bra T? ;) hehe
Jag hade roligt till skillnad från vissa andra och T hade bakat en rabarber paj, så jag frågade om jag fick ta lite för jag var skiiit hungrig :P Den var god men kanske lite sur hehe. Efter det skulle T bada och P och J drog hem/på stan så jag tog min cykel och cyklade hem, tog 25 min från gylle till kvarnsveden, då gick det ganska fort kan jag lova :D När jag kom hem somnade jag på en gång och imorse vaknade jag av en mardröm :/ Var riktigt otäck! Hörde mina egna andetag innan jag vaknade riktigt, shit mitt hjärta slog skit snabbt. Blir nog en lugn dag idag, har jätte ont i huvudet. Bjuder kanske på nån bild från igår om ni har tur :)

XoXo

1 kommentar:

  1. Emmah, vi var ju bäst på biljard! Synd bara att vi aldrig vann! Haha! :P
    Pajen var sur som fan men jag åt av den en gång till innan jag och Rusk drog!
    Nu ska jag lägga upp bilderna på våra fina ansiktsmålningar! Haha!

    SvaraRadera