söndag 10 maj 2009

Take me to the place I love


Ännu en meningslös dag i mitt liv har passerat.. Jag har ingenting att leva för just nu, hoppas på att den känslan försvinner eller det vet jag att den kommer göra, till jul :) Har inte gjort så mkt idag, gjort raggmunk i våffeljärnet och tycker man inte om raggmunk i vanliga fall, som jag inte gör, så var det ingen höjdare och så bakade jag chokladbollar. Jävlar vad aktiv i köket jag har varit idag, jag som hatar att laga mat :P Har mest spelat kort med syster resten av dagen. Vad skulle jag ha gjort utan mina syskon? Jag är så glad att jag har dom just nu, annars vete fan om jag klarat av dethär! Nu slipper jag sova själv och det är jag jävligt glad för!! Imorgon ska jag på möte men sen behöver jag inte gå på fler möten eftersom jag fått sommarjobb och det tackar vi för! Hoppas att jag blir timvikarie efter sommaren så jag slipper jobbiga möten sen får vi ju se hur länge jag klarar av att jobba... Det tråkiga är att det är inom vården och där är det tunga lyft och det går ju ikke. :/ Men sånt som visar sig, först ska sommaren komma :) Och jag ska fixa lägenhet, känns konstigt att tänka på julen och att jag kommer bo själv med min skrutt men det ska väl gå bra?? Jag hoppas min familj kommer finnas där, men självklart kommer jag ta mitt ansvar så du kan vara lugn mamma :D Bara du vill vara en bullbakande mormor ibland så är jag nöjd hihi ;)


Nej nu ska jag fortsätta lyssna på amanda som pratar i telefon med en kompis som har världens konstigaste skratt sen ska jag få henne att kanske spela lite kort? Ovanligt haha..

Bjuder på en bild för att försöka göra bloggen roligare

1 kommentar:

  1. Brunett? trodde man inte :P
    Håll ut, det vänder ska du se! =)

    SvaraRadera