torsdag 14 maj 2009

Härligt väder

Idag blev det äntligen lite sol och det är så härligt ! Har varit på promenad i skogen och det var skönt, kanske man skulle ha gått där oftare, rensa tankarna lite. När jag kom hem var det fortfarande sol så jag satt mig ute och svarade dig, fick två brev till idag.. Inte ofta man får brev i dagens läge ha ha ha :)

Jag vill ha godis men tänker vänta till på lördag. Jag fick köttbullar, potatis, lingonsylt och sås idag det som jag har varit sugen på i några dagar :P Så gott med riktig mat och jag är glad att jag blivit sugen på husmanskost istället för på skräpmat för då hade jag ju blivit tjockare än vad jag redan kommer bli fast av godis blir man ju inte så smal heller ha ha :D

Wish I could keep you much longer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar