fredag 8 maj 2009

Nåt bra ur eländet

Nu var det längesen jag skrev här men det har hänt så mkt att jag inte orkat. Jag har flyttat hem från stockholm, förlorat den som betydde mest för mig, sett min lilla skrutt !!!! Igår var den bästa och den sämsta dagen i mitt liv. Jag är så jävla besviken och sårad, men samtidigt får jag skylla mig själv, kan inte skylla på någon annan och kanske är det det som är det värsta? Arg på mig själv att jag var så dum men jag måste se det positivt, jag får världens bästa jul. Och hoppas att allt ordnar sig i framtiden.. Jag är stark och kommer klara av dethär, jag och min fisunge mot världen !! :) Som tur är brukar det (nästan) alltid komma nåt bra ur allt elände, igår fick jag ett samtal om jobb intervju halv 10 idag och jag var dit, men trodde inte jag skulle höra nåt mer från dom men hon ringde för en stund sen och sa att jag fått sommarjobb!!! :D :D Fyfan vad härligt. Äntligen nånting som ordnade sig till det bättre och om jag ska vara ärlig så är jobb och pengar det viktigaste nu, resten får bli som det blir.

Sitter nu och väntar på m och m sen blir det rabarberpaj med vaniljsås :D

Olycklig kärlek gör ont men lycklig kärlek gör ondare.......
Saknaden är oändlig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar