lördag 14 mars 2009

GH nörd xD


Yes en riktig sucker för detdär spelet ^^

När jag precis lagt mig i sängen i natt fick jag sms där det stod; Kom hit, jag betalar taxi !
Så jävla typiskt när man redan har lagt sig, orka gå upp då så jag fick sova ensam. Vaknade av att mobilen ringde imorse :D Sånt blir man glad av så det gjorde inget att jag blev väckt. Somnade sen om och vaknade IGEN av att mobilen ringde, inte illa pinkat att väcka mig TVÅ ggr fast vi inte ens sov med varann :P Gick upp efter det och åt lite frukost sen in i duschen och så upp och, ja spela GH, ovanligt va?? ;) Men nu tror jag inte jag är ägd av någon för nu har jag 5 stjärnor på ALLA låtar! Tillochmed på Los Angeles, det du!! (men att det är på easy håller vi tyst om ;D) Och vad som händer ikväll har jag ingen aning om än, sånt som visar sig. Ska gå och göra mig iordning nu och slänga i en tvätt, see you later !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar