onsdag 18 mars 2009

I want your body close to mine

Hej Hallå !! Idag har solen lyst och humöret är på topp ! :D Började med att kolla kontot när jag vaknade och jag hade fått in pengar !!! Wiho så nu vill jag shopppa! Måste bleka håret och så vill jag köpa nya kläder. Konstigt att jag är så glad och känner för att shoppa eftersom detdär "roliga" är påväg.. Och så kan K få tillbaka sina pengar. Har pratat i telefon för ett tag sen och det samtalet gjorde mig GLAD ! Men nu är jag inte lika glad, eller jo, glad är jag såklart fast hade ju velat att det skulle hända idag... Nu måste jag vänta ända till fredag!!!!!! Nej nu ska jag göra nåt vettigt, hej svejs !

Förresten, det stod ju i mitt horoskop att efter den 7:e skulle ett ex höra av sig, nu har det hänt... Sjukt hur det kan stämma in!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar