måndag 2 mars 2009

Nu köööör vi

Tjoho! Helgen har varit undääääbar :D :D Ja förutom att jag varit så bakis att jag spytt två dar i rad.... Men det vare värt! Eller ja, lördan iaf. Fredan kunde man ju ha tagit det lugnare, var inte så roligt att sitta bakis i en bil ner till sthlm.. Men fick in på toan på shell och efter det blev det bättre (: Väl framme packade vi upp lite innan vi gick på kista gallerian och kikade och handlade tacos till kvällen. Var ju inte sådär jätte pigg på att supa, men efter ett tag gick det hehe. Spelade hembräntspel när M och D kom. Drack äckligt gin och sprite innan vi tog taxi in till stan. Försökte komma in men vi gav upp och åkte hem till M där singstar och sprit väntade!!Kom några fler på efterfest och vi somnade vid 6 nångång.. Var så jävla hungrig när jag vaknade att jag mådde illa, så det var bara in på toan... Kunde inte äta nåt på hela dan och sov i soffan ett tag på dan. Sen gjorde vi oss iordning och tog T banan in till stan och käkade god mat och sen gick vi på bio :) Tog sen T banan tillbaka. Slog på en skräckfilm men somnade mitt i filmen. Hade klockan på kvart över 7 och kl 8 gick jag upp och duschade, åkte in till stan och missade tåget hem, så vi gick till gamla stan och käkade frukost. Sprang runt på stan och på stureplan innan vi tog T banan hem och gick på kista galleria och åt mat. God thai mat! Kikade sen runt och köpte present till jeppe, för han fyller 8 år idag!!! :D Oj, jag har glömt att ringa och gratta honom.... Måste göra det nu! Sötisen<3

Men nu vet jag vad jag vill här i livet! Stockholm forever liksom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar