måndag 23 mars 2009

Sjuka dagar, sjuka tider

Fredag kvällen blev ganska lyckad ändå, väl inne på krogen blev det röjj kan jag lova !! Har inte haft så roligt på länge. Var skitkul att träffa L igen :D Efter krogen gick vi och köpte hamburgare men dom hade ingen kycklingburgare (som vanligt!) så jag gav den till B sen åkte vi till donken och handlade istället. På lördag morgon snurrade det i huvudet men blev inte mer än så faktiskt. Vi drog till sthlm och det är en resa som vi inte ens ska försöka prata om.. Käkade god mat iaf, fläskfilé spett med tzatziki (: Vi åkte hem på morgonkvisten och jag sov hela vägen. Kom till borlänge vid 7 och gick och sov, vaknade vid 1, B lagade korv och klyftpotatis med beasås sen åkte vi till kupolen och jag handlade smink. Åkte sen hem och hämtade kläder och så åkte vi till huset och jag duschade. Vi gjorde pannkakor till kvällsmat och innan vi sov så låg vi och läste lite reklam, såg en annons om sommarjobb. Vaknade av att klockan ringde halv 8 imorse !! Snacka om panik, skyndade mig upp och kom nog bara tio min försent. Lämnade in mitt prov och fick tillbaka det, jag klarade det men är fan inte nöjd ! Började med ett prov till så nu är det sista kapitlet kvar som jag ska hinna göra denhär veckan. Sista dagen på måndag... Hoppas jag hinner. Ikväll blir det nog film och mys hoppas jag !!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar