tisdag 17 mars 2009

Hatet

Vilken härlig dag ! (: Solen lyser och jag är glaaaaaad :D :D

Igår kom B och vi åkte ut till K och H och såg på film, sen när vi skulle sova la vi oss på madrasser i ett ISSSSS kallt rum med ett kallt, kallt, kallt täcke!! Tur att vi hade varandra ;) Vaknade flera ggr i natt och imorse när klockan ringde vid 8 var jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara, hade ju hellre velat ligga kvar, eller NEJ det var så fittigt kallt så det var fan skönare att gå upp ha ha! Åkte till skolan och vid halv 11 gick brandlarmet så jag fick lov att gå ut och frysa arslet av mig IGEN :/ Gick sen och mötte B, S och B. Följde med dom hem till S pappa fast innan vi hann dit hände ju lite andra saker ;D Åkte sen till kupolen där jag köpte mig nya leggings och tuggummi, tack sötast ! Drog sen hem och jag har läst bok, hittade en i skolan idag som jag tog med hem! Hatet heter den och verkar jättebra.

Men nu orkar jag inte skriva mer, mamma håller på med köttfärspaj och malin är här och dampar :) :) Vi hörs då !

Me like you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar