lördag 7 mars 2009

Horoskop

Såhär står det i mitt horoskop i cosmopolitan

Väduren:
Växla upp, Skriv in dig på en spinning- eller kickboxingklass, uppmanar rastlösa Saturnus.

Singel? En snäll kille som spelar efter reglerna gör dig uttråkad, men kasta ett öga på hans kompis, han är värd lite extra uppmärksamhet.

Cosmiskt tips: Ett sexigt med farligt ex kontaktar dig efter den 7:e. Tänk dig för noggrant.

Hur fan kan nåt stämma in så jävla bra??? Jag satt hemma igår, eller jag satt inte, jag gick runt som en osalig ande och var så fruktansvärt rastlös och när jag satte mig ner läste jag mitt horoskop, det första jag läser är att jag är rastlös!!! Men eftersom jag bor i denna äckligt tråkiga stad så tror jag nog att jag får följa horoskopet och börja träna, det är nog enda sättet att det ska hända nåt!! Sen läser jag vidare och vad ser jag? Ännu en sak som stämmer in, jag har träffat världens snällaste kille, men är jag intresserad av honom? Nej. Har han en kompis? Ja. Är hans kompis en snäll kille som spelar efter reglerna? Nej. Det enda som inte stämmer in är detdär med ett ex.. Har jag någonsin haft en sexig kille????? HAHAHA!! Nej och då kan jag ju inte ha ett sexigt ex ;D

Och nu är jag sådär sjuuuuukt rastlös!! Inte får man nåt svar när man skickar sms heller....... Men ja ä int bitter!! Jag ska ha roligt idag, sådetså! Ska planera lite inför min födelsedag oxå, tråkigt att jag fyller på en måndag bara. Men funderar på en grej helgen efter, får se om det går att ordna :) Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar