fredag 13 mars 2009

Playboy

Igår blev jag sjukt irriterad på mina "älskade" elektriska saker, vaknade och upptäckte att min mobil som jag har lånat av amanda (pga att min andra mobil är sönder) inte fungerade!! Så efter skolan bestämde jag mig för att åka på kupolen och lämna in min mobil på lagning, och istället för en lånetelefon fick jag en helt ny för bara 69 kr i månaden! Så nu har jag en ny fin telefon, med playboy tema:D Nu är det bara min dator kvar.... Men jag vet inte mina papper är!! Eftersom jag köpte den för ett år sen och då bodde jag med R.. Åh, blir galen på mig själv! Får försöka fixa det ändå. Igår var jag på möte och efter det kom K och hämtade mig, åkte hem till honom och jag fick träffa L och A :) Sen skjutsade han hem mig för jag skulle äta. Blev inte så mkt mer, pratade lite i telefon och skickade sms, blir trött på allt. Alla säger olika och jag orkar inte bry mig! Blir sthlm nästa vecka iaf :) :)

Idag har jag varit i skolan, får se vad som händer ikväll. Har blivit bjuden på fest hos en gammal bästa kompis!! Kanske åker dit och kikar. Men måste ha något att dricka... Det blir nog bra! Och som vanligt på fredagar, Sup och svälj, trevlig helg! Ja just ja, det är ju fredag den trettonde idag!!!

"Freedom, freedom, freedom, freedom
Everything I have, everything I own
All my mistakes, girl, you already know
I wanna be free, I wanna be free

If you wanna be free, and the land is drug free
Put your hands up, put your hands up
If you wanna be free, from all your misery
Put your hands up, put your hands up

If you wanna be free, with plenty money
Put your hands up, put your hands up"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar