söndag 15 mars 2009

Would you make me number one on your playlist

Igår åt vi lövbiff och pommes och så drack jag lite vin, gjorde mig sen iordning och tog kvart i nio bussen hem till K. Där var en dyngrak J och hennes mamma, K, G, K och en sovande S. Drack vin, skrattade och pratade. S vaknade efter ett tag och J spillde ett helt glas rödvin på hennes byxor innan hon däckade i soffan med en mkt snygg stil ! :D Blev lite heta samtal ute på trappen och jag skäms lite sådär lagom.. Var ju inte tänkt att bli arg. Men dom får nästan skylla sig själva. jag vet inte varför en av dom bryr sig så mkt? Han har ju flickvän, så det kan ju inte vara därför, eller man ska väl aldrig säga aldrig HAHA!! Det har ju jag erfarenhet av ;) Alla drog så jag och K skulle gå och sova, men innan jag kunde göra det fick jag lov in på toa.. Vafan äre i deras vin egentligen??? Sen ringde G mig och jag följde med honom på efterfest på dagny. Det var ju en historia i sig själv, tant raggare hehe! ;D Jag och G åkte sen hem till K där jag ramlade i säng, var hur trött som helst och somnade till slut vid 7. Vaknade av att mamma ringde vid 11 och efter det ringde jag ett samtal innan jag somnade om igen och vaknade vid 2. Gick ner och såg slutet på en värdelös film med K. Åkte sen hem och vi åt tacos. Har bara tagit det lugnt resten av dan och fått fina mms (: Nu ser jag och syrran på beck och har nyss ätit varma mackor!

"It's been so long
That I haven't seen your face
I'm tryna be strong
But the strength I have is washing away
It won't be long before I get you by my side
And just hold you, tease you, squeeze you
Tell you what's been on my mind"

Nu ska jag gå och sätta i mitt löshår, tjo !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar