lördag 7 mars 2009

Olycklig kärlek gör ont men lycklig kärlek gör ondare

Nu är jag hemma igen :) Kom hem igår på eftermiddagen, vi var och käkade på kina och så var vi en sväng till falun innan vi skjutsade hem K och bytte bil. När jag kom hem tog jag det lugnt, åt lite godis typ. Sen på kvällen kom K förbi en snabbis innan jag gick upp och såg skräckfilm med A. Och nu har vi laddat hem en skräckfilm vi vill se!! Den verkar skiiiit bra :D Hoppas den är det oxå, annars blir jag fan besviken.. Efter filmen somnade jag som en stock, var så jäkla trött efter allt. I torsdags hade jag klockan på 9, gick upp och ringde ett samtal sen la jag mig på madrassen och vilade till 10 typ. Då vaknade dom andra, gick upp och åt frukost efter 11 sen var det tänkt att vi skulle till Karlstad och handla men vi åkte in till Hagfors istället, tittade i lite affärer och tänk om jag hade haft pengar! Sen var vi in på systemet och där var det ju lite yrt ;p Haha roligt hade jag men han i kassan var totalt humorlös! Åkte hem och tog lite vin och lyssnade på musik och bara pratade (: Vid 5 kom barnen och "frun" i huset hem. Efter ett tag åker K, L och B iväg nånstans och jag leker med barnen, först spelade vi kort och sen målade vi :) J ville ut och leka, hon skulle visa mig nånting med vattenfärg, då ville A oxå med. Så jag klädde på honom och sen gick vi ut i snön. K, L och B kom hem med mat, och efter maten ville G ha glass så J frågade mig om inte vi kunde gå till affären, det var en kvart innan dom stängde så vi sprang dit! :P När vi kom fram sa hon, jag visste inte att vuxna kunde springa!! HAHA ^^ Sen på vägen hem sa hon till mig att man kunde tro att det var jag som var barn ;) Resten av kvällen bestod av prat, musik, alkohol, skratt och ett jävligt roligt telefonsamtal!! Det enda tråkiga var att vi inte kunde åka in till karlstad.. Men det tar vi en annan helg ;P Då blir det strippklubb för hela slanten kan jag lova! :D :D Fyfan vad roligt hehe. Igår hann vi inte göra så mkt innan det var dags att åka hem, jag fick stanna kvar om jag ville men då hade jag inte haft någon skjuts hem imorn. Eller ja, för B fick jag stanna men vad hans "fru" hade tyckt om det vetefan ;} K frågade mig på morgon när jag gav A frukost om inte jag skulle jobba som dagisfröken, han sa att så fort jag såg barn lyste jag upp. Gud vad paff jag blev när han sa det, jag trodde inte det syntes!! Jag svarade att jag älskar barn och att dom är meningen med livet :) Jag saknar S barn så himla mkt!! Det är dom sötaste barnen jag någonsin träffat! Men han har ju inte dom denhär helgen.. Jag måste vänta till nästa helg innan jag får träffa dom.. Eller han kanske har dom en vecka?? Vad vet jag, det måste jag fråga K idag :) :) Nej nu måste jag göra mig iordning, får se vad som händer ikväll. Sup och svälj, trevlig helg!!

1 kommentar: