söndag 8 mars 2009

P.S I love you

Fan nu är jag irriterad!! Jag skulle se reprisen av Desperate Housewives, men kom på att min kära mamma oxå hade missat det och gjorde en test för att se om det gick att spela in, det gjorde det om man inte såg på programmet samtidigt, perfekt tänkte jag och slog på en annan kanal och inspelningen. En timme, jag fick se bandy (!) och sen var DH slut och tror ni det hade gått att spela in?!?! Nej så nu har jag oxå missat det..... Jaja men bandy var ju kul det med, haha. Men nu ser jag på P.S I love you, utan text, tur att man redan har sett den. En perfekt söndagsfilm, i fredags tyckte jag alla var fula, igår (eller inatt) kände jag kärlek, typiska ägglossningskänslor och idag är jag deprimerad, är det dethär som kallas humörsvängningar kanske? Beror nog delvis på vädret, jag är trött på snö!!! Och jag börjar nog bli bitter, jag behöver kärlek.......

Igår kom G och K och hämtade mig och vi åkte hem till B där hon och J var. L, P, J och T kom oxå förbi men det var ju människor för sig själv så vi drog därifrån till en annan fest. Där träffade jag på en kille som kom fram till mig i somras och berättade hur kär han hade varit i mig, jag såg hur han tittade på mig men tyvärr hade han flickvän så han kunde inte prata med mig, fast han skyndade sig när hon var på toa eller nåt. Fattar inte varför killar ska bli så jävla mesiga så fort dom har tjej, en toffel är vad dom blir! Åkte därifrån men vi orkade inte gå på krogen så vi åkte bil istället, tog en kik i Falun och sånt. Sen skulle vi skjutsa folk så vi skjutsade hem K så vi skulle få plats i bilen. Jag och G, ett riktigt radarpar :D Visste inte att han var så snäll, stor och snäll som en nallebjörn hahaha. Kom hem till K vid halv 4, han såg på boxning och jag la mig i soffan och höll på att somna. Vid halv 6 skjutsade G hem mig, var förbi statoil först och köpte mig en macka till frukost sen åkte han förbi mellsta innan han släppte av mig, för så trött var jag ju inte tyckte han ;P haha! Det var skönt att sova i världens skönaste säng :) Vaknade vid 1 idag och har inte gjort ett skit och tänker inte göra heller, ikväll är det Gossip Girl och det bästa med det programmet är att det går på söndagar, då är man bakis och vill va hemma och slappa. Alla andra program orkar man inte följa för man är för rastlös.

Jävlar vad mkt jag skriver, men jag har en del att fundera på just nu, det snurrar i huvudet.. Har en hemlighet, och jag är helt värdelös på att hålla hemligheter så hur det ska gå vet jag inte.. Men jag MÅSTE!! Nej jag avslutar nog här, vi hörs då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar