onsdag 11 mars 2009

Let's play a lovegame

Tjoho! Nu är jag tillbaka, det gick bra, bättre än jag trodde i måndags med "hemligheten". Vad det är för nåt tänker jag inte berätta här. Har sett på män som hatar kvinnor på bio, den var bra!! Sen har jag varit med om lite sjuka saker.. Har även blivit lite tjafs? Jag hoppas jag kan göra allt bättre idag. Men vissa borde fan skaffa sig ett liv!!!!!!! Ä sjukt fittigt irriterad på snusk människan. Men en vacker dag... Mohahhaha! Att det finns så bittra människor, blir man så av att bo i denna håla?? Kommer jag bli likadan?!?! Nej det hoppas jag verkligen inte! Skjut mig isåfall, snälla. All I have to say is; Lev ditt eget liv för du ska dö din egen död!

När jag vaknade imorse hade jag blandade känslor, låg kvar en liten stund och bara njöt. Sen blev det kupolen en snabbis innan vi gick hem till K, tänk vi gick! Höhö jag fick en person att gå som inte har gått på minst 10 år? och som blir andfådd av att gå ut till postlådan hahahaa!! Så jävla lat alltså. K tyckte jag hade dålig inflytande på honom, men jag tycker jag har BRA inflytande på honom! ;p S, K, K och B var så tråkiga så jag, mamma och A åkte till almas café och åt frukost. Har inte gjort så mkt mer, funderat lite på allt och frågat om filmsällskap senare. Jag hoppas K vill det, skulle vara bra att träffas och prata själv med honom.. Jag hoppas allt blir bra och att jag inte förstört nåt. Men det är väl sånt som visar sig antar jag.

Det enda jag kan tänka på nu är om det jag gjort var dåligt eller bra..

19 dagar kvar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar