torsdag 2 juli 2009

dan före dopparedan

Hello. Idag har jag jobbat, halv ett till nio. Var och hämtade lite papper innan, var inte så roligt att jobba precis.. men kändes bättre när man väl var där. Det löste sig med jobbet imorgon iaf, tur det! Är så glad att det finns vissa som man jobbar med som ställer upp. Och nu behöver jag inte missa en hel jobb dag utan får jobba in den på måndag, good good. Men tror ni jag är nå nervös för imorgon då????? Fyfan kommer inte klara det.......... :/ usch mår redan illa..

Att se min lilla bebis i tisdags var det bästa någonsin!!!!!!!! Åh, vad liten och söt den är :) :) sprattlade som fan och den sparkade oxå. Tråkigt att man inte känner nåt.. Men det kommer väl :D Inte långt kvar, ungefär i v 20 och det är ju BARA fyra veckor kvar. SUCK !!

Nu ska jag sova, lång dag imorn... Wish me luck.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar