söndag 26 juli 2009

Nu är tre dagar av jobb äntligen över ! Hela helgen har jag jobbat, fredag kväll, lördag hela dan och idag söndag förmiddag. Drygt innan man kommer dit men denhär helgen har gått bra och varit rolig tack vare vissa människor :D energi som en duracell kanin och ja, det kan behövas ibland. (inte är det ofta dom är muntra där uppe) Men ingen kan förstå hur skööönt det var att få gå hem idag och veta att jag är ledig EN HEL dag innan jag ska dit igen. Men det är inte många dagar kvar nu :D :D fatta vad jag ska fira den dag jag slutar och vet att det är två dagar kvar till thailand då !! underbart.

Har även pratat med älsk igen. Saknar honom såklart, men när man börjat tänka en enda liten tanke, även om den är väldigt liten än så länge, så är det som att dom känner nånting på sig. Han har ringt flera ggr idag och BARA för att han saknade mig så mycket ! Och så helt plötsligt, säger han att han verkligen älskar mig, hur han känner det i hela kroppen och hur kul vi har haft tillsammans. Ja men vad ska man säga? Tack, för det svaret på frågan. Jag tror fan han är synsk.

Ledig ihelgen, får se vad som händer, vet att jag ska till sthlm på gröna lund på söndag :) Kommer bli roligt och jag hoppas på bra väder ! Men nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Gick upp vid 4-5 imorse så nu ska jag sova så jag kanske slipper vända på dygnet :P Blir ju väckt av honeybunny imorgon bitti.. Nice, or not.

JUST DET, JAG FÅR JU LÖN IMORN !!! wiiiie :D :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar