torsdag 2 juli 2009

Jag svettades, skakade och mådde illa

Herregud vad nervös jag var!! Det är verkligen helt sjukt... Jag skakade som ett asplöv, kunde inte sluta heller.. Men som TUR va så slapp jag ! Då släppte allt, började böla, både jag och m. Sen satt vi och lyssnade till slutet. Älsk har även fått sett ultraljudsbilderna på min bebis och jag hoppas, hoppas att han ringer imorgon eller ihelgen.. Men han kommer inte våga ringa hem :( Nu kommer dendär känslan som jag hatar igen, saknaden. Jag har aldrig saknat någon som jag gör nu och jag har aldrig känt som jag gör för honom och jag hatar det !!!!! Varför ska livet vara så svårt? Varför kan vi inte bara vara tillsammans föralltid? Åh, mitt hjärta är trasigt. Det kommer alltid fattas en bit av det men det är tur att jag alltid kommer ha en del av honom iaf. En del av dig finns inom mig...

Nu ska jag sova, ska jobba sju till halv fyra imorgon.. Jippi jag längtar....

Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar