fredag 10 juli 2009

Trevlig måndag!

Nej just ja, det var ju tydligen fredag för er!! Kom hem för en halvtimme sen från jobbet och undrade varför det fanns godis på bordet en måndag?? så roligt att jobba en hel helg.. Men måste tänka på pengarna, mycket cash då. Idag innan jag skulle åka till jobbet så ringde min b <3 Det gjorde hela min dag. Och nu ligger jag i sängen och väntar på att han ska ringa upp igen... Pratade nyss och så bröts det, han hade slut på pengar men hur ska han ha råd att ringa igen?? Han hade ju inga pengar, hmm... Men hoppas han ringer!! Känns så helvetes skönt att prata med honom igen, nu känns saker lite lättare. I need him!!!! och jag är så käääääääär <3

Nej nu tycker jag att han kan få fingrarna ur arslet och ringa igen !! suck.

sup och svälj, trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar