torsdag 9 juli 2009

Kan gud sluta pissa på oss snart?

Nu är det redan torsdag och sista dagen jag är ledig innan helgen. Igår blev det en lugn dag med filmtittande och godis. Vad passar bättre i dethär trök vädret? Regnar idag med och nu tycker jag det kan sluta och bli fint väder igen. Lilla selma var och klippte sig igår, så liten och söt hon blev våran bebis :) Har fortfarande inte fått mina pengar från fitt soc, tycker det är dålig stil av dom för dom borde väl fatta att folk har räkningar??? Inte mitt fel att dom är på semester och är för lite folk, det är upp till dom att fixa det och inte bli försenade med pengar... Idioter. Jag måste köpa trosor och kanske nya käder snart? Känner mig fet och uppsvälld fast jag bara gått upp 1 kg. Men ska handla kläder till Thailand sen :) Och så ska jag titta efter bebiskläder där eftersom det är så billigt. Vet inte riktigt när man ska börja handla kläder och sånt, man vill ju inte börja för tidigt, fast när jag åker till thailand är jag i v 24 så då borde jag ju kunna handla :P Åh jag längtar så mkt !! :D Kan inte tiden gå lite fortare??

Och nu är det inte långt kvar innan jag får träffa min B <3 Bara några dagar. Nästa gång jag är ledig :) Och det är på tisdag ! Så jag hoppas det blir då.

Förresten, jag tror jag kände min bebis idag !!!! <3 <3 Det kändes som två små sparkar men jag är inte säker eftersom jag inte vet hur det känns men jag antar att det var det! :D Happy Happy ^^

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar