onsdag 22 juli 2009

Trött.

Jag är otroligt trött på allting. Skulle kunna sova i hundra år, känns som jag aldrig nånsin kommer bli pigg igen. Och jag är trött på mitt underbara jobb. Det ska bli otroligt jävla skönt att få åka till paradiset och vila i två veckor. Jag behöver det nu..


Sjukt att även om man börjar kl tre på eftermiddagen så är man trött. det verkar inte spela någon roll vilken tid på dygnet man börjar. Orkelös, det är nog det jag är nu. För mycket att tänka på och för mycket onödigt ansvar. Fick en känsla av att jag längtar till hösten idag, kanske för att jag kollade höstkläder i H&M katalogen. Men hösten är mysig tycker jag. Fast nu ska jag njuta av att solen är framme för en gång skull.
20 jobb dagar kvar och 39 dagar till Thailand

En del av våran pool på hotellet med havet bakom, tror ni jag längtar???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar