söndag 5 juli 2009

Happy face

Nu är jag lycklig. Konstigt att ett litet samtal på 7 minuter kan göra mig glad. Och konstigt att den som har gjort mig mest ledsen och besviken är den som får mig mest lycklig. Tyvärr så är det så och hade jag fått välja hade det varit annorlunda, men nu får jag göra det bästa av situationen och vara glad för det som har varit bra. Känns skönt att ha hört i från honom även om det inte var det bästa samtalet, nu blir det lättare att gå och jobba imorgon, istället för att fundera på varför han inte ringt och sånt där. Fast dom måste tycka att jag är dum i huvudet :P ha ha ha jag skäms när jag tänker på det ! :D Jaja, lite får man ju bju på sig själv, ellerhur?! ;) Man gör faktiskt allt för den man älskar.

Jobbar heldag imorgon, sju till tolv och tre till nio. Ledig onsdag och torsdag innan jag jobbar hela helgen. Och nästa vecka jobbar jag bara tre dagar och jag HOPPAS jag får träffa B då <3

Hur fan ska man kunna gå vidare och glömma när känslorna är så starka?

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar