tisdag 14 juli 2009

Jag saknar dig mer än du tror, när du i natten ifrån mig for

Tisdag, ledig, skulle ha träffat B men förhinder som vanligt. Jag hatar dom. Imorgon är sista dagen, sen får vi se hur det blir, han tror bättre och jag vill gärna hålla med honom men är tveksam. Jag hatar allt idag, var på dåligt humör när jag vaknade och varit det hela dan. Känslig och jävlig, fuck hormoner ! Ont i magen har jag oxå. Men det kanske inte är så konstigt?? Jag vill inte att du lämnar mig.. Jag behöver dig mest av allt !! Hur ska jag klara dethär? Snälla gud, skjut mig !

Har nyss gjort pannkakor i min ensamhet. Selma ligger ute i koppel. Men det var inte lika gott som jag hade hoppats på. Dom godaste jag någonsin ätit är dom jag åt påväg till tyskland. Jag vet inte varför, kanske var det för att jag var riktigt, riktigt sugen eller för att jag åt det i en bil eller kanske för att det var min älskling som hade köpt det? Vem vet, men gott var det !

Har precis pratat klart med älsk och det är helt sjukt hur han kan göra mig så glad, helt pirrig i kroppen blir jag. Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar honom, och vad som än händer vet jag att jag aldrig någonsin kommer känna så för någon igen. Jag hoppas verkligen att det går att vi träffas imorn för jag längtar så otroligt mkt efter honom !!!!! <3 För en sekund blir allt som vanligt och jag är världens lyckligaste. Nej usch vilken jobbig dag, jag tror jag skulle ha sovit bort den.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar