lördag 11 juli 2009

Du gav mig löften, du gav mig svek, du gav mig kärlek men jag var vek

Ännu en jobb dag avklarad och jag är otroligt stolt över mig själv faktiskt, pengar rullar in som dom ska, det går bra nu. Och jag är så glad att det finns en viss person som också är stolt över mig, han sa det helt plötsligt när vi pratade. Att han t o m pratar om hur stolt han är till folk <3 Ingen förstår hur jag känner för honom, ingen förstår det vi har tillsammans och ingen förstår våran kärlek ! Imorgon är det ett jobbigt pass, 8-20 men det ska jag väl klara? Det går bara man kommer dit, tråkigt är det men mycket står man ut med, det har jag lärt mig ! Och nu har jag något att se framemot så nu blir det lättare. Det måste bli på tisdag !! Jag längtar redan så jag dör. Men nu måste jag sova ! ska upp före 6... Jippi.

Idag sa han orden han inte sagt på två månader, som jag har längtat efter att få höra <3 Älskling, du är mitt allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar