tisdag 7 juli 2009

sweet tuesday

Tjoho äntligen tisdag! :) :) Fast jag ser det som min fredag. Nu är jag ledig i två dagar och det blir som lördag och söndag för mig och fredag blir som måndag eftersom jag jobbar hela helgen, så gissa om jag ska njuta??? :D Känns så skönt att veta att jag inte behöver gå upp kl fem imorgon..

Imorgon hoppas jag det kommer! Så jag snart får träffa min honeybunny <3 I miss him...

Och en sak till ! Jag hoppas av hela mitt hjärta att min bebis är frisk när h*n kommer ut !! Jag bad till gud idag när jag satt på bussen hem från jobbet, anledningen? det satt en utvecklingsstörd framför mig. Och jag har ABSOLUT inget emot dom men vilken förälder vill inte att sitt barn ska vara friskt? Det är det enda jag hoppas på sen får det vara vilket kön det vill, pojke eller flicka vem bryr sig? Sånt är för töntar.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar