söndag 19 juli 2009

Hejhopp. Nu har hela helgen gått och som alltid när man är ledig så går det för fort. I fredags blev det jobb, 8-2. På kvällen grillade vi och sen åkte jag och m hem till t. (hade även fått brev från älsk) det var väl sådär hemma hos henne, lite töntigt folk. Fick sen skjuts hem av K och S var med :) Somnade efter två, trött som en gris ! Vaknade och följde sen med hem till mormor, vi åt fläskfilé med potatis och d och hans tjej var förbi. Sen på kvällen grillade vi men jag åt mest potatis, fattar inte varför jag börjat äta det hela tiden?? Pratade och hade trevligt men JÄVLAR vilka myggbett jag har fått!!! Håller på att klia sönder mina ben och fötter.. Märks att man varit ute i bushen. Kom hem idag och har inte gjort så mkt, sett på film och ätit lite godis. Ska upp kl fem imorn, jobb hela veckan :/ Suck! "BARA" fyra veckor kvar nu... Det jobbigaste med hela jobbet är lukten, jag tycker det luktar fruktansvärt illa.

I natt hade jag lite svårt att somna i husvagen och då kände jag min bebis (tror jag) och då tänkte jag att jag skulle testa att klämma där jag kände h*n, och då kände jag ännu mera!! Så lilla skrutten gjorde tillbaka till mig, hihi :) :) Det är det underbaraste som finns, när jag känner bebisen. Och det är helt sjukt att om snart fyra månader är jag mamma !! Kan ni fatta?! :D Wiiie, är så glad ! <3 Jag har förresten köpt bebisgrejer nu, en kompis till B ringde i fredags och frågade om jag ville köpa spjälsäng, skötbord och bärsele, allt för 1000:- men jag köpte bara sängen och skötbordet, för 400:- och fick en gåstol med på köpet :) Det är synd att jag inte har egen lägenhet just nu, då hade allt varit mer verkligt och jag hade kunnat börja inreda lite smått.. Nu måste jag flytta när jag är höggravid och ska börja göra iordning för den lilla då... Vem har sagt att man orka det??? Jävla äckel soc. Vilka tror dom att dom är egentligen?

Nu ska jag sova! Och jag saknar mina två älsklingar. Godnatt
align="center">
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar