söndag 12 juli 2009

Superhuman eller vad?

ÄNTLIGEN är denna jävla dag avklarad och nu har jag fem jobbiga veckor kvar.. Med folk jag inte känner :/ Dom jag trivdes bäst med tar ju semester men c är ialf kvar och hon är den bästa :) Hoppas vi jobbar lika bara. Men det är bara två extra jobbiga veckor kvar, dom andra tre är OK. Ialf veckan som kommer, då jobbar jag bara måndag, torsdag och fredag. Sweet !

Inte pratat med älsk idag och i miss him. Men imorgon hoppas jag och så måste vi bestämma tid på tisdag. Jag ska börja sju imorgon istället för åtta för då går jag hem en timme tidigare så jag måste upp ännu tidigare nu.... Men sen jävlar ska jag sova, sova, sova !! Så det får inte bli för tidigt på tisdag för jag tänker sova till nio (hoppas jag). Nej nu ska jag lägga huvudet på kudden innan ögonen åker igen av sig själva.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar