onsdag 28 januari 2009

Första gången men inte sista

Yes då var man hemma igen då. Filmen kunde man kanske ha skippat men den var ju gratis så :P Dalai Lama är söt! Men seansen var rolig, eller ja intressant eftersom det var första gången :) Fast tråkigt när man själv inte fick kontakt med nån. Man kunde få göra en privat sittning imorn med henne men jag har inte råd :( Buhu! Ska tvinga mamma att fråga nåt om mig ;p Åååååh hon pratade värmländska!!! Fan vad jag saknar den dialekten... du får ju gärna ringa nångång om du vill (A) ;D

Imorgon får jag äntligen reda på hur det gått på proven!! Jag vet att jag tjatar men jag vill så gärna veta juuuuu :) Är faktiskt lite nervös.... Även om det kändes jättebra och jag var typ hundra procent säker på att det gått sketaaa bra så tänker man ju ändå på om det gått dåligt. Då blir jag fan arg på mig själv... Och tror du man blir nå matt på allt man hör då?? Suck säger jag bara.. Jag orkar inte bry mig alls längre. Det blir som det blir, nog gråter inte jag för det heller (fast det är ju det jag vet att jag kommer göra!!)

Nej kanske ska försöka sova? Ska ju ändå upp vid 7 imorn..... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar