torsdag 15 januari 2009

Jobbig natt men NU ÄR DET TORSDAG!

Ja äntligen torsdag, det som jag har väntat på hela veckan :D Och det blev som jag skrev igår.. Kunde inte sova alls! Fast det berodde inte så mkt på att det är torsdag idag, utan det var ju syrran som lura mig att göra en ny blogg ;P Och stackars sötan hon var så trött imorse. Jag somnade vid halv 8 och så väckte hon mig när hon gick. Hoppas hon inte somnade när hon såg film då haha! Själv sov jag till klockan ringde 9.. Då var man inte så himla sugen på att gå upp precis. Men när jag väl gick upp gick det bra och jag gick till skolan, sen åkte jag och M-O på "dejt" gick sen från kupolen och förbi tågstationen och köpte mig en sallad, fan så gott med mat!! Och nu funderar jag på om det är nån idé att gå och lägga sig? :/ Känner mig rätt pigg, kanske ska fixa inför ikväll? Har en del att fixa.. Och jag är så nervööööös! Men jag är glad ändå idag, kan inte bli mer perfa :) Första gången man är glad över skiten man har en gång i månaden. Så jävla onödigt att äta >.<
Mitt nya motto; Se men inte röra det ska tjocka göra ;D
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar