torsdag 29 januari 2009

I got my eye on you and I can't let you get away

Gick upp vid 7 imorse och sen fick jag skjuts av J till skolan. Fick tillbaka mina prov idag :D :D Och det hade väl gått bra, på det första provet hade jag 2 poäng ifrån vad man kunde få och på det andra hade jag 1,5 poäng ifrån alla rätt. Han tyckte det var skit bra men jag är inte så nöjd.... Helst av allt hade man ju velat ha alla rätt.Sen frågade han hur långt jag kommit med kapitel 3 och jag svarade att jag var klar med det för längesen och så fick jag göra prov på det idag..... Hoppas det går bra!!! Han skulle rätta det till måndag men man vet aldrig med honom ;D Efter det åkte jag och mamma ner till garaget, där var J, K, B, P, H och F :) Men fatta vad pinsamt när J ber mig göra iordning kaffe åt honom och jag frågar vad han ska ha och han säger nåt som jag inte fattar nånting av och så säger han "knappen längst till höger" Jomenvisst! Den som ändå kunde höger och vänster.... HAHAHA!! Jajaja man är väl inte blond för inget liksom ;) Sen var vi hem till E-L innan vi åkte till citygross och handlade. Hämtade J och sen åkte vi hem, mamma bakade bröd som är nyttigt (måste ju börja tänka på the body nu) och jag duschade. Vi åt sen god kyckling och jag gjorde matte. Jag gjorde fan ett helt kapitel hahah! Är riktigt trött på det nu så jag skyndar mig att göra klart skiten... Bara tre kapitel kvar nu :D :D Hääärligt. Sen bakade Amanda kladdkaka, så det fick jag ju lov att smaka :P Har ätit huuuur mkt som helst denhär veckan ju! Usch mår illa när jag tänker på det.. Imorgon blir det nog ändring på det, skönt :) Och vad som händer ihelgen har jag ingen aning om, det är väl sånt som visar sig. En jävligt rolig grej är iaf att jag får PENGAR imorn :P :P Och det kan ju behövas.. Är fattig som en lus nu hahaha. Nej nu ska jag sova, ska ju upp till skolan imorn..

Sup och svälj, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar