måndag 26 januari 2009

It's right when it's wrong

Ligger nu hemma i min egna säng hos mamma, oj oj hur konstigt känns inte det? Var ju evigheter sen jag sov här sist... Hoppas jag kan somna bara! :P Jag som redan har problem med sömnen, men har nu lärt mig att somna nästan på en gång hos M och det är skönt. Kan ju bero på att man har sällskap eller att man alltid är så sliten sen helgen hahaha. Här hemma kan det lätt bli att man ligger och tänker så man inte kan somna... Blir nog så inatt med är jag rädd för. Man har ju en del i huvudet att fundera på. Jaja inget jag tänker tråka ut er med :)

Snacka om att jag inte är pepp på skola imorn, min lärare ringde idag och sa att han inte ens kommer vara där så jag ska sitta i en och en halv timme och göra matte utan någon lärare, yey vad skoj. Då kan jag ju lika gärna jobba hemma istället.... Få se vad som händer mer imorn då, är ju AA iaf :D

Förresten, jag har fått virus i min dator :@ Sjukt irriterande!!!! Så om det skickas nåt på msn så klicka inte, eller ja det skiter väl jag i egentligen ;)

Nu ska jag fortsätta spå mig med kortleken och sen försöka sova :P Ville egentligen bara säga; It's right when it's wrong!!

1 kommentar:

  1. Fan :P jag läste din blog nån minut försent bara.. klickade på den där länken och det stog att att virus hade hittats.

    SvaraRadera