torsdag 22 januari 2009

Was she everything that you were looking for?

Usch vad jobbigt det kändes när klockan ringde halv 7 imorse.. Men det var bara att gå upp och försöka se glad ut sen gå iväg till skolan, när jag kom dit fick jag göra två diagnoser på kapitel 1 och 2 :) Gick nog hur bra som helst. Slutade kl 9 och då gick jag hem till M och bytte skor innan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte till coop och kikade lite, köpte en ny skiva. Sen träffade vi på janne med den nya "drängen" ;P Fast satt i bilen så jag såg honom inte riktigt, men sånt hinner vi hehe. Drog på kupolen och där skulle mamma pröva kläder och medan hon gjorde det så hittade jag några som jag provade. Var faktiskt hur najs som helst så jag köpte alltihop, kunde inte bestämma mig men dyyyyrt blev det! Men vad gör det om hundra år? Nu ska jag snart gå och duscha och sätta på mig dom nya kläderna, sen får vi se vad som händer :) Tråkigt att jag är så jävla trött hela tiden.. Men har inte lika ont i halsen idag, halstabletterna kanske hjälpte :D Och förresten, köpte cigg samtidigt som halstabletterna igår och jag behövde inte visa leg :D :D Kanske för att det var en ung kille som jobbade, vad vet jag? ;)


Fan, jag trodde jag glömt allting och jag vill glömma men du ska veta hur det kändes idag.. MItt hjärta slog ett extra slag och alla minnen kom tillbaka... Är det såhär det kommer vara? Kommer jag aldrig glömma alla våra minnen och gå vidare på riktigt? Jag vill inte att du ska betyda nåt för mig längre....


Nej duschen var det!!

1 kommentar:

  1. Är det kul med matten? :)"VA" länge ska du gå i skolan nu? :p Kraaam

    SvaraRadera