söndag 18 januari 2009

There's only two types of people in the world

Söndag idag då.. Det går fort när man har roligt, tyvärr. Tyckte nyss det var torsdag och nu har fyra dagar gått. Både bra och dåligt. Igår var jag och P hemma hos honom och efter vi ätit börja vi dricka grogg och spelade yatzy och tiotusen. Efter ett tag gick vi och mötte H och B som skjutsade oss till M ute i rommeholen. Det var trevligt och vid halv 1 kom K och hämtade oss och så åkte vi ner på stan, in på liljan (utan att betala ;) och vad jag gjorde där inne har jag inte så mkt minne av, var på toa och snacka i telefon och så träffade jag på J, gick därifrån vid 2, skulle ha efterfest hos P men jag och han gick på centrumgrillen och han åt sin jävla kebab :P och jag en kycklingburgare. Blev nåt bråk så polisen kom oxå. Sen gick vi och hämtade spriten han gömt i nån buske. Dom som skulle komma på efterfest hade varit där och sen gått eftersom vi inte öppnat, men J och G kom och efter ett tag kom E och I oxå.. Dom var där så länge så jag höll på att somna, så vid 5 gick jag och la mig. Vaknade vid 12 idag tror jag, men vi blev så pömsiga ;D så vi somnade om igen till halv 2. Sen har vi inte gjort så mkt, slöat i soffan och sen åkte vi bortanför gustafs och kollade vart han ska imorn, sen in på ica maxi OSMINKAD, det trodde ni inte om mig, men så jävla dryyyyg att handla med lilla muppen ;P Nu sitter jag hemma hos M för mig själv och måste gå och lägga mig snart.. Ska ju upp före 7 :/ Jippi.. Så godnatt!


Du är söt och jag är komplicerad, jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar