måndag 19 januari 2009

You gonna see me in your dreams tonight

Jag ligger just nu i syrrans säng och det är så skööööönt!! Jag är trött som bara fan. Kommer nog somna snart, eller om jag känner mig själv så kommer jag inte göra det hahah. Om ni inte har märkt det redan så har jag sömnproblem, har verkligen skit svårt att sova på kvällarna. Eller ja, om jag själv får bestämma så har jag det :P Efter skolan så gjorde jag mer matte och nu har jag gjort klart kapitlet och tränat på "provet", sen gick syrrans mobil sönder så hon blev helt galen och vid 5 åkte vi på kupolen och lämnade in den och nu har hon nån gammal skit mobil haha! Blev driven på donken för vi var skit hungriga sen hem till T och åt. Har varit där hela kvällen och tittat på när K spelat tv-spel, eller ja det var T och M som fick spela :) Men blev som sagt skit trött så vid 9 gick jag upp hit. Drygt att gå upp imorn men slipper gå upp vid 7 iaf och det är jag glad för! Så få se vad som händer imorn, men jag längtar till helgen :D Jag hoppas det blir roligt! xD Men nu ska jag försöka sova. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar