onsdag 28 januari 2009

I've had the time of my life

Hade klockan på 7 imorse, eftersom jag sov hemma så fick jag lov att ta kvart i nio bussen (bara för att den only går en gång i timmen) så jag var på stan 5 i 9, kom till skolan 10 över 9 och jag började halv tio. Men satte mig och jobbade, tänkte gå tidigare men kom på att J och dom kunde komma till skolan och fika kl 11 så jag var kvar. Ja nu har man sett den nya drängen då hahaha ;p Följde sen med J ut till garaget, vi hämtade J vid skolan halv 2 sen åkte jag hem. Jag var skit hungrig och nu har mamma börjat med mat, jag bestämde vad vi skulle äta, hamburgare med bröd och pommes :D gött skit!! Sen vid 5 ska jag ju iväg.... Få se vad det är för nåt hehe.

Jag hade tråkigt i garaget så jag gjorde reklam för min blogg, hoppas dom går in här och tittar :P :P I need läsare! Förresten imorn får jag reda på hur det gick på proven, HOPPAS HOPPAS det gick bra!! Så jag börjar 8 imorgon... :/

Jävla mensvärk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar