tisdag 27 januari 2009

You got me all twisted and confused

Sitter nu i soffan hemma, ja ni läste rätt, jag är hemma :P Har faktiskt varit det hela dan idag. Klockan ringde halv 8 imorse och innan jag gick upp kl 8 så hann jag somna om och drömma väääääärldens bästa dröm!!! Åh ge mig! Sen tyckte jag att det var onödigt att åka till skolan eftersom min lärare ändå inte var där så jag var hemma :) Kunde ju lika gärna jobba hemma tyckte jag haha. Var så himla trött så jag somnade i soffan medans mamma duschade och så vaknade jag av att hon säger "nej undra om vi ska åka.." Haha jag gick och sminkade mig och undrade vart vi skulle :D Varit på kupolen och sånt... Sen somnade jag i soffan igen när vi kom hem, jag fattar inte hur jag kan vara så trött. Sen har vi varit på barnens hus där jag köpte godis, ska ha till AA ikväll :D Jag har inte ätit en enda godis på över två veckor så jag tyckte jag var värd det :) (och så har man ju ägglossning så man har mensvärk och grejer.. kan ju bero på det ;p) Och så har vi köpt en soda streamer.

Jag sitter och lyssnar på när mamma och jeppe ser på handboll (!) det fanns inget annat att se men mamma är riktigt inne i det, hon sitter och svär och kallar målvakten för tjockis hahahhaha!! Och kallar sverige för nollor som inte gör mål. Jodu, det är roligt med mens humör ;D Ni som inte tror mig kan ju få komma hit och se.

Åh, jag längtar efter nåt så mycket.... Varför ska nåt kännas så rätt men ändå så fel? Yeah yeah, sånt är livet antar jag. Hejhopp så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar