lördag 17 januari 2009

It's like I've waited my hole life for this one night

Blev att äta köttfärspaj och dricka lite vin igår, innan M frågade om jag ville med på hockey i leksand men dom skulle åka på en gång och jag satt och åt så jag hann inte men hade inte råd heller.. Hade blivit typ 200 kr, skulle betala 20 kr på hans biljett oxå? Fråga mig inte varför :/ :P Så jag åkte hem till J och drack vin, efter ett tag kom T hem och somnade i fåtöljen haha. Sen kom P och S, jag tyckte inte vi var där så länge men klockan var tydligen efter 1 när vi åkte därifrån. S har lovat mig att jag ska få följa med honom på måndag till orsa, men vi får väl se hur det blir med det :D Jag ska ju till skolan kl 8 fast jag har inga böcker så vet inte vad jag ska göra, dit och kika vart jag ska vara och säga hej till läraren kanske. Just nu sitter jag hemma hos P, har nyss duschat och så. Han håller på med mat, potatisklyftor och fläskfilé :) Vet inte vad som händer ikväll, den lever får se.


Jag heter inte Borlänge utan jag har faktiskt ett namn,
Emmah för er som inte visste det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar