måndag 26 januari 2009

Livet är en fest?

Njaaa inte alltid tyvärr........


Dålig update, jag vet! I fredags var det skola som vanligt mellan halv 10 och 11. Efter det åkte jag och mamma på dollar store och sen åt vi thai mat bredvid dollar. Åkte hem och duschade och greja lite innan jag åkte hem till malin, tog ett glas vin hos T innan vi tog taxi på stan och gick på systemet och sen åt vi på grekiska, dom hade inga rättigheter så vi fick dricka cola och fanta :P Gick sen hem till P. Där var B och S, dom såg på hockey, mora vann haha :D J kom oxå och vi var hos P till halv 11 typ, då gick jag, M och J till s2 och den underbara kön. Stod i över 40 min innan vi gav upp och jag följde med M för hon var hungrig, hon tog en pizza innan hon gick hem och jag gick på liljan med P och allihopa. Sen blev det efterfest men det var segt och jag mådde illa och fick lov att spy, blev bara lite som tur va. Sen blev det sängen vid 5, men vaknade vid 9 av en pigg P... Var segt på dan, jag mådde inte så bra men sen gick jag hem till M och duschade och så innan jag gick tillbaka. Då hade T, K och P kommit. Började dricka men gick inge bra i början. J kom och jag följde med honom ut och plogade, det var roligt :) Sen tillbaka till P och så kom M och M. Svepte sprit och baja päron innan vi drog på liljan, blev riktigt full jag och M så vi härjade och hade kul :D Fast vi satt ju där och grät ett tag hahah! Vid två gick vi på cg och åt, en äcklig hamburgare. Sen träffade vi M och följde med honom på efterfest... Sen drog vi hem till P och M hämtade sina grejer innan hon åkte hem och jag och P gick och la oss. Pratade lite innan vi somnade.... Vaknade vid 12 igår och det hände inte så mkt, var på ica maxi, pantade burkar och köpte en "potatisstöt" HAHA!! Sen åt vi och så bytte jag sängkläder åt honom :P Det var ju behövligt haha.. Såg lite på tv innan jag gick hem. Duschade och så gick vi och la oss vid 11. Men var inte pigg imorse när klockan ringde halv 7... Hade kunnat betala för att ha fått sova. Men var bara att kliva upp och gå iväg. Men tror ni han hade rättat mina prov?? Näää! Men tills på torsdag skulle han rätta dom, bäst för honom det.... Vid 9 gick jag hem till M och så bytte jag skor och så innan jag tog bussen hem till mamma. Så nu är jag här och så har jag ätit hahaha ;p Men vem behöver mat?! :D Det syns på vågen, yesyesyes!

Nej orka skriva!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar