fredag 16 januari 2009

I can't waste time so give it a moment


Jaha så var torsdagen över och vad kan jag säga? :/ I don't know.. Trodde jag skulle vara skit trött igår och somna på en gång men icke sa nicke, har sovit dåligt i natt, känns som jag inte sovit nånting. Fast jag ska inte klaga är ju pigg så det är ju bra. Har nyss varit på kupolen där jag åt en liten macka till frukost och så köpte jag en ny tröj/klänning/tunika, kollade priset och den kostade 200, skitsamma tänkte jag och skulle köpa den ändå när jag ser att det var rea på den så den kostade bara 100 :D Jag har alltid sån tur att hitta saker på rea utan att veta om det. Sitter just nu hemma och tänkte hoppa in i duschen snart, får se vad som händer ikväll.


Jag hatar mina drömmar, tänk om det är sanna drömmar? :/ Jag hoppas inte det och jag hoppas du inte bara leker med mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar