måndag 19 januari 2009

So let me go, let me fly


Jag tittade runt på några bloggar och hittade denhär http://angelica1987.blogg.se/

Jag vet inte vad jag ska säga, mina tårar rinner. Hittar inga ord, det är tomt i mitt huvud.. Kände bara att jag fick lov att skriva nånting om det, eller inte om det men iallafall länka till hennes blogg. Jag blir så ledsen när sånt här händer och jag blir förbannad att så många försvinner på dethär sättet, det är som hon skriver, vi måste göra nånting åt det, vi kan inte vara tysta och blunda längre! Nånting nånstans måste det vara nåt riktigt galet, ett fel i samhället, eller är det såhär det ska vara?
Nu har jag suttit ett tag och försökt komma på nåt bra att skriva men har inga ord just nu så jag avslutar med nåt som hon oxå skriver, att ta vara på det du har, säg till den du älskar hur mycket den betyder för dig, en liten kram som tar någon sekund av ditt liv men som kan betyda så jävla mycket,
"det ska inte behövas en tragedi för att människor ska ta vara på varandra och visa kärlek, uppskattning och respekt"

R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar