måndag 19 januari 2009

Jag gillar mitt liv

Yes jag måste skynda mig att skriva att jag gillar mitt liv! Inte ofta man gör det haha. Men idag är jag på riktigt bra humör, klockan ringde halv 7 och tror ni jag var pigg? Nej blev ju inte att lägga sig i tid precis.. M och T kom upp och vi kollade på lite bilder sen sthlm sen snacka jag och M ett tag innan hon var så hungrig så hon gick ner till T och jag gick och la mig, då var klockan efter 1. Men det var bara att gå upp för jag började ju kl 8, när jag var framme ringde min mentor för att höra att jag var påväg. Först hade min matte lärare inga böcker och jag tänkte YES då kanske jag slipper jobba idag, men han hittade en bok och glad är jag för det! Satt i en korridor och lyssnade på musik medan jag räknade. Så skönt! Och riktigt, riktigt roligt var det. Därför jag måste skynda mig att skriva det, för jag känner mig själv och i slutet av denhär veckan så har jag tröttnat. Men det är roligt när det är lätt :) Min lärare kom och frågade hur det gick och så sa han jag tror nog du får komma hit på torsdag och göra prov :D Tror du det sa jag och han sa jaaaa det verkar gå så bra så. Yeah I'm king på matte ;p Slutade kl 9 (hårda dagar haha) och det var sviiin kallt när jag gick hem, svängde in på pressbyrån och köpte frulle, cola och en macka :) Gott! Så nu sitter jag hemma hos M, hon är nere hos T och sover, mötte T och K när jag kom hem dom var påväg till dagis, tror jag. Jag vet inte vad jag ska göra nu, hade tänkt sova men det är nog ingen idé, måste kunna sova ikväll eftersom jag börjar halv 10 imorn. Börjar ångra att jag ska va i skolan hela veckan istället för där jag var idag.. Få se om jag ändrar så jag är där måndagar och torsdagar. Det var ju hur chill som helst där, jobba självständigt och slippa sitta i ett klassrum om man inte vill och så var det en braaa lärare! Det jobbiga är att jag då börjar kl 8 men jag slutar ju 9 så det kan jag nog stå ut med :D Känner faktsikt hur mkt gladare jag blir av att gå upp i tid och att ha nånting att göra, även fast det är skönt att va ledig och göra vad man vill, men inte varje dag! Men nu ska jag sluta snacka skit och fortsätta lyssna på musik!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar