lördag 31 januari 2009

Flashback!!

Igår var jag i skolan mellan halv 10 och 11, gjorde nästan ett kapitel till.. Efter det var jag en snabbis på stan och sen kupolen. Följde med och lämnade syrran hos hennes pappa, åt på bk och sen hade jag tråkigt.. Men efter ett tag tog jag bussen hem till R där han och N var. Vi såg på en dålig film som jag inte fatta nåt av först, kanske inte så konstigt eftersom vi pratade istället för att se den :P Men kom in i den efter ett tag och förstod slutet men töööntig film haha. Sen skulle N åka hem och jag fick skjuts av honom om jag ville men mamma skulle upp vid 5 och eftersom vi har larm ville jag inte väcka dom så jag frågade om jag fick sova kvar... Men det fick man ju inte först hahaha! Fast det var ju jag ;p så jag fick det ändå. Vi låg och pratade massa gamla minnen till halv 3 innan vi somnade. Fyfan vad jag längtar tillbaka!!! Så det var roligt att träffas igen.. Sist var ju för 5 år sen!! Shit kan ni fatta hur fort åren går? Heeeelt sjukt. Sen skjutsade han mig till garaget där jag åt en bulle och såg på alvin och gänget ;D Innan vi åkte hem åkte vi runt och kika lite. Och nu har jag duschat och så får vi se vad som händer ikväll :) Hä bli nog bra dä hä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar