söndag 8 augusti 2010

åh, äntligen flyttat klart!!! nu är det bara grejer kvar som jag inte ska ha i den andra lägenheten. ska hitta nånstans att ställa dom och sen är det bara dendär jäkla flyttstädningen kvar, tur att det är två månader kvar fast jag hoppas nån vill ha den tidigare!! i fredags sov vi här innan vi flyttat några grejer, therese hjälpte mig att skruva säng och så gick vi på ica maxi och handlade potatis som vi skulle ha till maten. vi grillade och så såg vi på film. igår åt jag frukost hos henne och sen kom mamma och janne så åkte vi och flyttade, ställde in sakerna och hängde upp gardiner och plockade in maten i kylskåpet sen åkte vi hem till dom. malin och togga var förbi innan mamma och janne åkte på affären, vi åt sen paj och kräftor och hade allmänt mys. somnade i skaplig tid och idag har jag plockat upp kläder och saker, tvättat, diskat, lagat mat, gjort iordning på skruttans rum, badat henne och duschat mig själv. gav henne mat efter badet och hon somnade som en stock, hon har sovit sen dess och jag har söndagsmys med godis för mig själv :) jag trivs som fan i denhär lägenheten!! och så jäkla skönt med stooor säng! just nu känns livet bra och det gör ingenting att jag är ensam, jag har min prinsessa och resten blir nog bra med tiden :) just nu känns det bra i hjärtat iaf. på tal om prinessa, hon har vaknat igen och sitter i sitt rum och leker, men det är ovanligt lugnt så ska nog gå och titta vad hon gör, somnat hoppas jag men antagligen bajsat, haha!! ska snart sova jag med (om hon nu vill somna om) sen ska jag ringa ett samtal imorgon, kul eller inte. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar