torsdag 26 augusti 2010

idag har vi varit och myst med den bästa igen! :) åt lite potatissallad och rostbiff som han hade med sig. det var det första jag åt idag så jag kan lova att jag va hungrig, men som vanligt fick jag ont i magen så han åt det mesta, för det behöver han ju hahaha!!! innan vi åkte till honom var vi på biltema med jenny och ellen sen blev det mc donalds och så såg vi en höna och en tupp på stan! haha gaaalet. jag och skruttan gick hem och usch vad jobbigt det var att lämna honom, se honom stå i fönstret och vinka.... fyfan!! fast han ringde sen och gud vad söt han låter när han är täppt i näsan min lilla tjockis ♥ jag längtar till lördag så jag kan dö. snälla låt tiden stå still när jag är med honom! jag vill aldrig lämna honom, bara vara i hans armar föralltid. känna hans andetag, hans händer på min kropp och hans mjuka läppar mot mina.. fan vad jag älskar den mannen!!! jag kan inte förstå hur han kan få mig att må så bra, med honom är jag hel och resten av tiden utan honom är jag halv, nånting saknas mig. våran fina lilla familj. bara 38 timmar kvar.. ah just det! fick lite massage idag :) skönt var det så ska be om lite mer på lördag, hihi. nu ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar