söndag 1 augusti 2010

igår gick jag och p till kupolen, kikade lite innan vi gick hem till s där han och m nyss hade vaknat och var bakis, haha! jag tog en smörgås och dom började dricka öl. sen spelade vi guitar hero 5, jag och s med gitarr och m tog trummorna, jäklar vad dåliga dom va ;) sen kom sandra och melissa förbi, alexandra och hon satt bara och tittade på varann :P tog vagnarna och så gick vi på systemet, dom skulle handla present till jenny som fyller år. sandra blev sen barnledig och folk började komma hem till henne, vi blev hungriga och gick på lilla krogen och åt. sen hände grejer, som vanligt (!) så janne kom och hämtade mig och alexandra. åkte hem till dom innan malin och togga kom och hämtade oss, skjutsade mig till kvarnsveden och dom tog a med sig hem. var väl inte en höjdar kväll precis och jag åkte hem till togga och sov med min skrutt. vi vaknade 20 i 10 idag sen kom mamma och hämtade oss. har inte gjort så mkt mer idag, är så jäkla sugen på godis och en massa mat men man får ta det man har och jag har ätit köttbullar och makaroner, haha! har ju lite chips kvar som jag tänkte ta till filmen nu kl 9 men jag har ont i magen så det blir inget med. jag och alexandra har myst och nyss har jag badat henne och nu sover hon :) så nu har jag egentid i soffan, få se hur länge jag orkar va vaken... hoppas på att få börja flytta i veckan oxå. så härligt! men nu ska jag se på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar