torsdag 19 augusti 2010

idag kom mamma och malin och hämtade mig och alex sen åkte vi och handlade, efter det åkte vi förbi min gamla lägenhet och hämtade min våg. äntligen skulle jag få väga mig! :) åkte hem till mamma, vägde oss, jag hade gått ner 1,5 kg sen i måndags, jag gillar!! sen mätte vi oss överallt, haha! mamma skjutsade sen hem malin för hon skulle hem och laga mat till barnen. jag var kvar och gjorde kyckling och grönsaker till mig, yeah då var det dags igen då... har även fått lite saker av mamma för dom har varit i ullared och kom hem igår kväll. jag fick en parfym :) alexandra fick en skitsöt pipmugg, gaffel och sked, tallrik, bordsunderlägg, badponcho och allt i hello kitty!! :D förutom pipmuggen. janne skjutsade hem oss vid sex och precis när jag kom hem ringde hjärtat.. kunde han inte ringt lite tidigare när jag var hos mamma? gav skruttan gröt, banangröt köpte jag idag. sen badade jag henne och när vi såg på tv ringde han igen så jag slog på högtalaren och gud vad hon log när hon hörde hans röst!! :) söööötisen. ÅH, vad vi saknar honom och tänk vad fort det kan förändras, jag som verkligen trodde och var så glad att få träffa honom nästa vecka och nu ser det ut som att det inte blir så... fast vad vet jag, hade ju vart kul om folk hörde av sig så man vet liksom... just nu sover alex och jag tänkte göra detsamma snart, är så jäkla trött! imorgon blir det cruising på stan, kul att det händer nånting i denhär tråkiga stan och hoppas det inte regnar!! sen på lördag ska jag ju vara barnvakt till jeppe :) vi har ju kevin som granne så han ska leka med honom antar jag. och jag har inte bestämt om jag ska ha myskväll med lite godis eller om jag ska hålla mig till bantingen.. det beror på hur mkt jag väger haha! och vad som händer nästa vecka....

måste bara lägga ut två kort på min älskling, bara för att hon är söt och jag saknar sommaren!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar