söndag 29 augusti 2010

jag kan inte med ord beskriva min kärlek till den underbaraste idioten som finns! jag har nu träffat honom hela helgen och det är alltid lika skönt att få kramas, umgås, prata, ja, bara vara helt enkelt! jag önskar så klart att det var oftare och helst hela tiden, men vi ska klara dethär, vår kärlek övervinner allt! du är den finaste jag vet och jag är så lycklig som får vara din, du, jag och vårat älskade kärleksbarn, finns det något vackrare?! ♥ snälla, lämna mig aldrig......

min lilla prinsessa är sjuk. förkyld, feber och spytt har hon gjort.. så hon fick en halv panodil i rumpan och jag hoppas hon är bättre imorgon!! hon ligger nu bredvid mig och sover så sött, fast underlig sovstil har hon haha. på onsdag åker vi hem, och jag längtar inte!!!!!! men tisdag kl 5 kommer bli underbart!

811 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar