tisdag 3 augusti 2010

haha oj då, kanske inte ska blogga när man är trött och irriterad ;) men iofs, allt jag skrev var ju bara sanning så. alexandra somnade vid halv 12 igår och inte många minuter senare somnade jag oxå! hon vaknade vid 9 imorse, gjorde oss klara sen kom mamma och jesper och vi åkte hem till malin och togga. var där ett tag innan jag och mamma åkte på ica maxi och handlade, köpte lite nödvändig mat och så köpte jag mjölkfria smörgåsar och mjölkfritt smör som jag gav skruttan hemma hos mamma när vi hade picknick, men tror ni inte hon spydde upp det?? hon kan fan inte äta nånting... jätte tråkigt nu när man har hittat mjölkfria alternativ! men nu har jag havremjölk så det är bara att fortsätta pröva. efter picknicken åkte vi upp till rättvik och skulle titta på bilarna men var inte så mkt att se och alla tittade på alexandra, haha! :D vi åkte förbi några som gick och vi hade rutorna nere och så hör vi en tjej som typ skriker "ÅH, VILKEN SÖT BEBIS!!!" hahaha snacka om rädd jag blev! :P hon sa det typ som när man skriker att det brinner och skit fort! vi kom hem kl 8 och då var det dags för mat till skruttan sen badade hon, tredje dagen i rad nu som vi badar på kvällen :) satte sen på henne pyjamas och så vaggade jag henne till sömns vid halv 10 och sen dess har hon sovit, fast hon har vaknat några ggr och nyss vaknade hon så jag tänkte äh, det är lika bra att ge henne välling annars kommer hon aldrig somna om. men medans jag gjorde iordning flaskan så hade hon somnat, slog på lampan för att titta och då låg hon med tummen i munnen!!!!!!!!! världens sötaste :D så jag tog ett kort på henne, hehe. skulle ha diskat och sen sovit men nu började ju sex and the city och det spelar ingen roll HUR många ggr man har sett det, man blir lika fast ändå! så det blir nog att diska i reklamerna och sova när dethär är slut! har pratat med therese idag och hon skulle bara städa toan och dammsuga imorn sen är lägenheten klar och jag kan flytta in :D så ska nog ta med mig det nödvändigaste härifrån imorn och sen skruva säng och sova där! janne och mamma ska hjälpa mig att flytta resten ihelgen och jag läääängtar!!! ska bli så skönt att flytta och det kommer nog bli så fint! :) och bra grannar får man ju oxå hehe ;) men nu ska jag se tv!

godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar